wtorek, 2 grudnia 2008

Konkurs fotograficzny Nikona

Nadal można zgłaszać zdjęcia do konkursu fotograficznego Nikona: NPCI 2008-2009

Wciąż można zgłaszać swoje zdjęcia do udziału w międzynarodowym konkursie fotograficznym - Nikon Photo Contest International 2008 - 2009 (NPCI). Termin nadsyłania prac konkursowych do tegorocznej edycji, która odbywa się pod hasłem "At the heart of the image" ("W sercu obrazu") upływa 30 listopada 2008 r. Więcej informacji na temat konkursu NPCI można znaleźć na stronie www.nikon-jest-inny.com w sekcji „działania firmy Nikon” oraz http://www.nikon-npci.com/.

Konkurs NPCI organizowany jest już od ponad 40 lat, dając okazję zarówno amatorom, jak i profesjonalistom z całego świata rozwijać pasję fotograficzną.


Prace konkursowe można zgłaszać w dwóch kategoriach "Temat dowolny" (zdjęcia oddające kreatywność osoby fotografującej) oraz "Moja planeta" (fotografie związane z codziennym światem autora pracy, takie jak sceny z życia codziennego, zdjęcia środowiska naturalnego). Jak co roku firma Nikon podczas trwania konkursu NPCI wspiera międzynarodową organizację humanitarną "Right to Play", wpłacając na jej konto 2 euro za każdego uczestnika z Europy i Afryki.

1 komentarz:

r pisze...

No ciekawy jestem jak w tym roku potoczą się losy konkursu. Słyszałem że w tamtym roku były jakieś problemy, ale teraz może się bez nich obejdzie.

Myślę że komentarz to dobre miejsce aby powiadomić o innym konkursie - wczoraj wypatrzyłem stronę www.frejm.pl i tam też są organizowane konkursy na najlepsze zdjęcie w odpowiedniej kategorii.
Być może zrodzi się z tego coś ciekawego. Jeszcze nie jestem taki dobry żeby się brać na konkurs Nikona ale może na tym frejmie coś ugram;)

Pozdrawiam